fredag 6 juli 2012

Abstinens!

Tänk att man är ett offer för teknik, har nu varit utan dator i en vecka. Finns datorer här hemma men de är inte mina och de har inte allt som min hade. Allt tar så enormt mycket tid, vilket innebär att jag släpar efter med en hel del. Hur det går med datorn vet jag inte riktigt, de tror att de kan rädda lite filer och jag hoppas verkligen att de klarar och rädda det mesta. Jag tror inte jag är unik om jag säger att man sparar ju det mesta på sin dator idag.

Övrigt så växer valparna och de är ute i en hage hela dagarna och njuter av livet, våra vänners husbygge tar sig och det blir riktigt fint. Denna helg har vi kurs skall bli trevligt att få träffa nya deltagare och vänner, valpköpare kommer hit. Med andra ord en intensiv helg, men det är ju detta som är livet.

Nu skall jag ta och förbereda inför lunchen så att våra deltagare inte behöver vara hungriga.

Ha nu en fin dag, bjuder på ett filmklipp av Avalonian's Buffy som visar sina syskon hur man skall göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar