måndag 9 juli 2012

Sett bättre dagar!

Ja ibland kan man undra hur mycket som man skall behöva stå ut med. Jag tyckte att halsont, heshet, bihålsinflammation räckte! Men inte då! Nu har jag fått ögoninflammation och av alla konstigheter som jag drabbas av är nog detta något jag gärna avstått. Har en värk som jag inte kan likna med något pulserande känsla av explosion, jag gråter var och är jämt svullen från ögonbryn till käkben. Gruvar mej för natten, eftersom det rinner och värker så lär det inte bli mycket sömn. Har försökt ta värktabletter men det var som att kasta pärlor till svin. Så nu har jg fått beklagat mej lite, bjuder på en fin bild av vakra mej just nu ;)
Över till nått roligare, fick idag brev från postkodslotteriet....Och jag har vunnit en cykel och ledlampor, snacka om en trevlig överraskning på en annars besvärligdag :)
Ha nu en fin kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar