torsdag 3 november 2011

Dra på trissor!

Men nu går det inte min väg, har fått några tråkiga besked. Men sånt är livet inte alltid så lätt. Och sedan så är jag på väg att bli sjuk igen :( har börjat hosta och fått förskylningssymtom. Och det står definitivt inte på min topp 10 lista över saker jag vill ha. Men har ju ätit en kur och då är man ju mer mottaglig så naturligtvis skall jag få en dos för mina eventuella synder...Ingen bra höst detta, och vädret är ju helt tragiskt urbota tråkigt. Nej nu längtar jag efter kyla frisk hög klar luft då mår man som bäst, lite snö skadar ju inte heller.
Idag skall jag iväg och jobba dygn sedan går jag på ledighet, rätt skön vecka detta.
Just nu sitter jag med en ny färg i håret, tänkt förändra mej lite och bli brunett igen going back to my roots :)
Ha en orginell torsdag, bjuder på en soulkult låt lite slimmad version. Ett ord "cool"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar