tisdag 8 november 2011

Go förmiddá

Nu är vi i vecka nio det vill säga att mot slutet av denna vecka kommer AvalonianS
c-kull se dagens ljus. Igår hämtades valplådan in och Akira var inte sen att inviga den, nu har hon hundrummet för sig själv.
Idag skall jag iväg och göra em/natt, lite tråkigt eftersom jag missar grabbens uppspel. Men för ovanlighetens skull är gubben hemma så han får avnjuta de musikaliska färdigheter som eleverna har.
I morgon eftermiddag skall jag iväg och göra det bästa man kan göra som samtidigt är det värsta man kan göra! Och min slutsats om själva apparaten som skall platta vissa utvalda delar av min kropp, den måste vara konstruerad av en man!?! Hur vore det med lite rundade hörn och kanske att den inte var rak emot kroppen utan lite formad efter en bröstkorg? För att citera den blondaste ikke blondinen "det gör ont, det gör ont"... ;)
Ha nu en strålande tisdag, bjuder på en bild av Akira i sin låda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar