onsdag 2 november 2011

Shopping eufori!

Ja gårdagen spenderades på Gekås i Ullared, och visst är det lätt att spendera sina pengar där. Har köp på mej otroligt mycket. Inget onödigt men ta bara löpar kläder det är INTE billigt, här köpte jag en t-shirt 44,95 löpartight 99:-, Köpte 3 par jeans till gubben genomsnittspris 126 :- och de är riktigt snygga. Jag köpte 4 fleece tröjor till gubben för 239:-.
Men den främsta orsaken till att jag åker ner är för att köpa på mej dessa.
Jag avskyr att ha bh på mej för axelbanden halkar ner och de skaver och är allmänt till besvär, men denna modell har konverterat mej från att avsky bh till att älska dem. Knäppningen är fram och sedan är ryggen som ett boxerlinne, nackdelen är om man har urringat bak, men hur ofta är det??? Dessa kostar 69,95 och jag köper på mej för ett helt år när jag åker dit ca 6-8 st. Fördelen med dessa jämfört med sportbh är att man faktiskt får rätt fina tuttar också ;)
Nu vet ni varför jag gärna åker 66 mil ToR. Och sedan skall vi inte prata på husdjursavdelningen :D En påse med tunna tuggben 100st 64,95 här hemma betalar jag 79 för 50 st, dentalstick 54,95 mot 99. Tandborste 18,95 mot 25, så ni förstår varför man hamnar lite i paradiset när man går på Gekås. Baksidan är människorna, vet inte hur många gånger jag fick upplysa andra shoppare om att jag faktiskt har användning för mina hälsenor. Eller när man står och tittar på något och så helt plötsligt rycks det ur händerna på en, ibland funderar jag på om vettet försvinner ur skallen på en del när de går in via entrén.
Idag skall jag inte förta mej direkt har lite små grejs som skall fixas sedan ska jag bara ta det lugnt, har en lite sur huvudvärk efter bilresan men men det är smällar man får ta :)
Ha nu en härlig onsdag, bjuder på en låt som de spelade på Bandit rock igår.

2 kommentarer:

  1. Det låter som att jag borde ta en sväng ner på husdjursavdelningen:-)
    Vore inte fel att få byta ut garderoben heller...

    SvaraRadera
  2. Ja den är väl värd ett besök, finns tuggisar av alla de slag till bra priser. Och fina tänder vill vi ju ha på våra vänner :)Det var riktigt kul att få inskaffa lite nytt i flera storlekar mindre :D

    SvaraRadera