fredag 18 november 2011

Lite ärenden

Först nu så skall jag iväg och röntga mina lungor "Äntligen" hoppa också att de nu är rena och fina, ha lite ångest inför röntgen. Som gammal rökare borde jag nog vara det, tänk att jag tillhört den skara människor som frivilligt och glatt betalande utsatt min kropp för ämnen som förstör lungorna. Nåja hoppas bara att mina lungor mår bra :) Sedan går turen till Kil, jag hoppas att jag får med mej lite grejer hem. Har ju en uppsjö med plädar som skall hem, tycker det är viktigt att valpen får med sig sin mammas doft när den flyttar.
Slog mej också att snart är det första advent....ja vad skall man säga tiden går för fort!
Nej nu måste jag kila, ha en fin dag får bjuda på bilder i kväll. Blir en låt istället!
En djup text med en fin röst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar