tisdag 22 maj 2012

Kul!

Är hemma och sjuk, har nu snart sovit i ett dygn. Men det är i stort sett dej jag orkar, har tagit mej en låååång promenad till postlådan. Och jag blev både glad och överraskad, kan ibland känna att jag har lust att strunta i hunderiet särskilt när man råkar ut för elaka tungor och missunnsamhet. Men då det ramlar in bevis på att vi har bra förutsättningar ökar kamplusten. Och idag kom en liten sådan påminnelse :)
Nu skall jag gå tillbaka i rygg läge och hoppas på att jag snabbt är på benen igen, men jag bjuder på en bild på min lilla glädje. Och ni som inte kan glädjas utan måste fara med skitsnack, hoppas ni någongång inser vad patetiska ni faktiskt är!
Till er som kan glädjas åt andra ha en underbar kväll :)


3 kommentarer:

  1. Gratulerer! Nydelige Eya..... Klem fra meg ;o)))

    SvaraRadera
  2. Grattis...se de elaka tungorna som ngt positivt, det ökar bara kamplusten :-))))

    SvaraRadera
  3. Ja kamplusten ökar utan tvekan, tar bara lite tid att laga hålet det lämnar i ens hjärta. Eller hur! :-)

    SvaraRadera