torsdag 31 maj 2012

Sounds like music...

Då har jag njutit av Solbergagymnasiets esmu2 's konsert. En varierad konsert med allt från medley till rock, soul och blues och visst lyckades de även klämma in lite hiphop :-)
Grabben hade dagen till ära färgat sig turkos i håret. Mina favoriter var Paramore, Robin Williams, eller jag tar tillbaka det för allt var kalas bra.
Just nu sitter jag i bilen och väntar tills de roddat klart, och röjt ur lokalen. Måste ju erkänna att jag är mäkta stolt över min grabb, och även de andra i hans klass. Fick ett glatt d samtal från dottern idag också, och hon har blivit godkänd på sina sluttentor. Alltså nått bra har jag gjort med ungarna :-)
Ha nu en fantastisk kväll, själv kommer jag somna med ett stort leende nynnande på "Let me entertain you"

Skickat från min Sony Ericsson Xperia arc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar