onsdag 23 maj 2012

Värme och päls

Är lite i valet och kvalet på om jag skall helraka Eya, med tanke på den stundande valpningen och hennes enorma päls. Om det finns någon där ute som kan ge mej råd i hur ni brukar göra, har bara haft vinter valpar och då har ju päls varit bra. Nå ja har lite tid på mej att fundera. Febern börjar sakta gå neråt men jag är inte feberfri ännu :( Hundarna tycker detta är super tråkigt, de får en och en gå ut och göra från sig medans jag sitter på bron och väntar. Idag har solen varit extremt varm, så jag blev lite röd på armen när jag väntade ut mina hundar. På fredag skall vi iväg och hämta hem vår nya slav :) skall bli härligt med en slav i huset!
Ha nu en fin kväll, bjuder på en låt :)

2 kommentarer:

  1. Jag visste inte att vi satt pappa på tåget till er ;) Fast Lars gissade på en ny damsugare :)

    SvaraRadera
  2. Haha, din pappa är så välkommen så men jag skulle inte kalla honom för slav ;)
    Och Lars har fel, fel, fel.....
    Kram :)

    SvaraRadera