torsdag 3 maj 2012

Tjosan!

Nu skall jag erkänna att jag har helt glömt bort bloggen. Men jag har en stor anledning. Vi har haft en späckad eftermiddag, dottern har bakat feta fyllda gifflar och go fika. Så nu skall vi strax mysa oss med fika och hurra för.......

Sonen Alexander som fyller 18 år idag.

Dagen till ära bjuder jag självklart på ett litet musikstycke! Han spelar här piano vilket han började med två veckor innan detta filmades. Låter säkert som skryt men själv gick jag i lära på piano och vet vad svårt det är, eftersom jag endast bemästrar gubbennoa ;)
Ha en underbar kväll.



3 kommentarer:

  1. God kveld!
    Hils å gratulere Alex så mye med dagen!
    Maibarn er spesielle ;o))
    Klem fra 2 og 4 bente
    Vi ses på lørdag ;o)) Gleder oss!

    SvaraRadera
  2. Han hälsar och tackar. Ja jag får gratulera i förskott :)Och det skall bli super trevligt att ses igen.
    Kram :o)

    SvaraRadera