tisdag 8 maj 2012

Helt slut!

Ja den där shoppingen sög ur all musten ur mej igår vill jag lova. Men jag fick med allt jag skulle ha på listan, och som vanligt när man åker på Ikea så blir det lite bonus artiklar. Eller inträde om man så önskar ;)
Förhoppningsvis kan jag bjuda på lite bilder efter helgen, tänka att veckorna bara susar förbi.
I går satt jag och skrev en motion, insåg att jag är rätt bra på att komma på förbättringar och konkreta lösningar. Alltid kul att hitta nya förmågor som legat i dunkel, vem vet det kanske bor en debattör i mej ;)
Vädret detta stora dilemma, visst vi har sol men denna jäkla blåst driver mej till vansinne! Jag är en rätt varm tempurerad person men jag håller på att frysa ihjäl... Iche brra.....
Nepp hepp hjärnsläpp nu skall här ordnas med lite kvällsmat till mina svartingar, en kort skit prommis, sedan in till stan och hämta hem grabben.
Ni som bor i närheten eller är på besök i närheten är välkomna till Arvika och Ritz den 31/5 1900, då har estet 2:orna konsert. Rycktet säger att det blir bra väldigt bra! Så har ni inget för er låt er underhållas av ett gäng begåvningar.
Ha nu en fin kväll och jag bjuder självklart på lite underhållning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar