tisdag 15 maj 2012

Kortvecka!

En dag arbetsdag kvar sedan en härlig ledighet. I går var jag på ett annat jobb där jag skall vara under sommaren. Eftersom jag tar min semester under hösten skall jag gå in som en resurs på ett boende, vilket jag kommer stortrivas med 9-15 varje vardag. De boende känner jag så det är ju bara en bonus.

Kvällen blev sen igår varpå jag prioriterade lite sömn istället för bloggen. Idag har jag varit på rätt ställe och vi har haft en toppen dag med mycket skratt och tokigheter. Tänk vilken lyx jag har som faktiskt få betalt för att ha barnasinnet intakt ;)
Nu har jag nyss kommit in efter en härlig träningstur, men huvva va sliten ja blev idag. Men nu skall jag snart ta ett varv med de två sista hundarna, dock en lugn tur. I morgon lär jag få inskaffa compede, för min ena häl är nu jättetrasig. No shit!!!! Har inte vågat titta hur det ser ut ännu, tackar mina endorfiner!
Nej nu har jag gnällt nog för i dag, ha en fin kväll bjuder självklart på en låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar