onsdag 30 maj 2012

Allergi?

Min förskylning som nu inte längre är belastad med feber men likt förbenat är jag tätt och snuvig och eländig. Och jag har aldrig reagerat på pollen od. men nu tror jag att jag måste sälla mej till skaran tillfälligt pollenöverkänslig. Är trött, ögon som är geggiga och en näsa som ömsom rinner ömsom tätt, nyser utan anledning vilket jag aldrig gör annars. Men jag är inte sjuk känner mej inte sjuk utan är bara dessa symtom, "bara" menar inte att vara allergisk är bara. Men jag tillhör inte heller de värst drabbade, utan är nog bara mest förbryllad över att känna så här. 
Men men om det inte är oftare än var 44:de sommar så kan jag står ut ;)

Nej nu skall jag ta och gå ut med lite hundar, Eya börjar bli tung och vill helst bara ligga och lata sig. Är glad att jag klippt bort allt hår, även om hon ser konstig ut hårlös så är hon faktiskt rätt söt.

Ha en fin kväll, bjuder på en bild som grabben tagit.

2 kommentarer: