lördag 2 juni 2012

Lördag :)


Lite kyligt och blåsigt, men solen är framme och himmelen är blå. Skall ta och fortsätta projekt utomhus, tänkte börja med att kapa gräsmattan. Om det blir väder som de spått blir det en shoppingtur i morgon, skall köpa in lite mer färg. Hade varit kul om jag kunde hinna måla hela stugan nu när taket ligger nytt och fint :)
Har också börjat mina tankar på staketet också, men det hinner jag inte riktigt än. Dels måste jag spara lite pengar har ju lagt ut lite på tak mm. så nu måste kassan få vila lite :) 
Och sedan kommer jag nog ha fullt upp med med små svartingar framöver. Eya växer så det knakar, vilket innebär att vi mer eller mindre förbereder oss för endera elefanter eller en som vanligt stor kull. Idag skall även valplådan på plats, så Eya får möjlighet att installera sig inför födseln av D-kullen.
Ha nu en härlig dag, bjuder på en låt! Ibland kan en låt säga allt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar