lördag 16 juni 2012

Vill ha!!!

Sommar, är så brutalt trött på regn och kyla. Har lovat mej själv om att inte gnälla över vädret eftersom det inte går att påverka, men jag bryter mitt löfte och säger J***A skitväder!
Så det var det gjort, nu över till något annat, ni som väntat på uppdateringar om valparna så kommer det här. Ibland föds det stora kullar och allt går bra och ibland inte, tyvärr så har vi förlorat två vackra perfekta hanar. Jag har verkligen denna vecka försökt med allt för att klara dem, vilket jag tyvärr misslyckats med. Ingen är/har varit mer ledsen än jag för detta. Men som känslomänniska så reagerar jag med hela mitt hjärta, och jag har varit ganska trött och sliten av de påfrestningar som varit. Men ordningen är nu återställd och de som skulle ske har skett, och vi har kvar en fantastisk kull på 11 individer och det är samma resultat som i vår A-kull 7 tikar och 4 hanar. Denna kullen kommer bli en mycket speciell kull och de som får valp ur denna, kan känna sig speciella för denna gång kopplar vi nålsögat på :)
Nu skall jag bege mej en sväng till Karlstad och hämta lite material, för som vanligt pågår projekt ;)
Ha nu en utvald lördag, bjuder på en bild av hela sovande D-kullen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar