måndag 4 juni 2012

Knas väder!

Klockan 4 i morse fick jag lov att knalla ner och öka på min dos med imigran, som tur var somnade jag om och när klockan sedan ringde var jag såpass pigg att jag kunde åka och jobba. Piggade på mej under dagen och allt flöt på, som tur har vi haft en aktiv dag med mycket ute arbete. Stallet där vi städade hagarna och sedan på eftermiddagen så planterade vi tagetes som vi själva drivit fram :)
Efter jobbet hade jag tid hos sjukgymnasten, och han fortsätter sin kamp mot min bröst rygg som är så brutalt låst. Väl hemma var det bara att ge hundarna mat och då passade jag på att be dottern köra mej en bit uppåt vägen så jag kunde PW/Jogga lite hem igen. 6,34 km var sträckan och götapetter vad sliten jag blev idag, är nog så att jag lider av pollen. Blev lite bättre sista biten då jag joggade i solregn, har nu satt ett mål som jag skall nå på en månad så nu J****R är det bara att köra! Och så stönig som jag är så lär jag lyckas :D
Ha nu en riktigt härlig kväll, bjuder på tidningsreportage från esmu2 show. Klicka på bilden för större storlek ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar