måndag 25 juni 2012

Borde inte!!

Men ibland känns det lite hopplöst, tiden rusar och jag står stilla känns det som. Inte hjälper det att hetsa upp sig heller, så det blir som det blir. Har varit hos frissan idag vilket var välbehövligt nu ser jag inte ut som skogsråa längre utan lite mer civiliserad. Har varit så mycket så jag höll på att somna i stolen, gudars så skönt det var. Om tiden vill skall lite ny färg i håret i morgon :) Har grejat lite ute i kursboendet idag, ställt i ordning lite produkter skulle behöva ett litet glasskåp men min uppfinning med najtråd får duga så länge.
Regnet har varit starkt närvarande hela dagen, nu hoppas jag på att det avtar i morgon så jag kan göra fint ute innan torsdag. Klockan 8 kommer teknikerna och riggar upp, vid 9 kommer resten fick lite mer information idag och dra mej baklänges vad spännande det kommer bli. Undrar om man kan begära att bli dubbad på icke värmlandska ;) Skulle kunna tänka mej Titti på morgonzoo som min röst :) blir alltid så glad av att höra henne. Nåja jag har inget val än att låta som den dretlänning jag är. Är det någon som listat ut vad som kommer hända? 
Nu skall jag ta och burra ner mej i soffakroken med en tjock filt och tina upp lite innan det är dags för den ljuva skönhetssömnen.
Ha en fin kväll, bjuder på en låt. Till en som finns i mina tankar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar