tisdag 26 juni 2012

Provar vi igen!

Det lilla bakslag vi fick hoppas vi nu hittat in på rätt väg, tänk att oavsett vad man företar sig så är den dära Murphy med och rör till det.
Flitets lampa har lyst över Nole idag, direkt efter jobbet åkte jag till Karlstad kom hem vi sju då tog jag och klippte gräsmattan med hjälp av dottern samt att vi även städade av bron. Kan inte tro att det är samma bro som igår, tänk vad plats vi har :) Håret är färgat och tyvärr måste jag varit bra rörig för inte var det den färg jag tänkte som jag fick med hem...men det spelar mindre roll. I morgon blir det till att fixa iordning allt annat som måste göras, är vid sådana här tillfällen jag avskyr min mans jobb. Ingen hjälp där att få, han är i Sveriges sydspets och mår dåligt över att veta vilken press det låg/ligger på mej just nu. Men det går som tur över och nu får vi hoppas och bara se framåt.
Men för att inte spä på med sömnbrist så skall jag ta och dejta John Blund nu.
Ha en god natt, bjuder på en låt

 

1 kommentar: