onsdag 20 juni 2012

Spännande/nervöst och

helt fantastiskt, men vad är en bal på slottet utan en prins? Ja det vet jag inget om, men jag vet att nästa vecka kommer jag vara med om något som jag aldrig drömt om eller kunnat tro i mina vildaste fantasier.
Jag har redan fjärilar stora som 747: or som dånar runt i magen.....Tänk hur det då kommer bli på torsdag!

Jag söker efter hundar och förare tills på torsdag, skulle vilja ha med nån fågelhund, nån drivande, stötande ja jakthundar av olika slag och användningsområde. Förarna bör ha tålamod för hela dagen kommer att gå åt, kaffe och fika kommer vi servera som bonus får ni snusa på fin fina valpar :)
Om ni är intresserade och vill veta mer hör av er på 0702458839

Ha en god natt. Bjuder på en låt


2 kommentarer:

  1. Tyvärr så hände något med din kommentar Maja, du är välkommen. Och det är värt resan :-)

    SvaraRadera
  2. Ja du gör mig nyfiken, men vi har semester nästa vecka. Men man vet aldrig...

    SvaraRadera