onsdag 10 juli 2013

Åskväder

Tydligen var det ett rejält åskväder! Men jag sov mej igenom både dunder och brak, till saken är att jag tycker åska är helt underbart. Nja om jag vet att jag är säker :) men nattens himlakamp sov jag som sagt bort.
Idag hann jag inte ta någon fm tur, men jag gjorde något som jag lovade att inte göra! Det gick bra jag gick 6 kilometern istället :) Och jag är rätt nöjd med tiden också 10 min./km. Är inte illa med tanke på att mitt höger ben inte riktigt funkar, nu testade jag även lite intervall mellan gång och promenad ca 1 km. Är stark det känner jag men har bara ett påskjutsben och det märks för jag får en snedbelastning och vänster sida jobbar något mer. Men det rätar sig och då lär högerbenet få ta igen och låta vänster vila ;)

Har hunnit med en välbehövlig hårklippning under förmiddagen, nu kan jag t.o.m gå ut bland folk utan att skämmas!

Sedan har jag även varit lite pysslig jag har tvättat upp allt som har med hundbäddar att göra, imorgon skall hundrummet få sig en rejäl uppfräschning!

Nu hoppas jag att ni får en fin kväll!
AvalonianS sponsrar Agility tävling 13-14 juli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar