söndag 21 juli 2013

Värmerekord

Ja den som klagar på denna sommaren... Jag är ingen vän av värme, men jag måste säga att jag njuter varje sekund av det väder vi nu har. Kan ju bero på att kroppen har ett sådant behov pga. förra årets regnande.
Var ju även chaufför till sonen i natt vilket innebar att mitt sömnmönster kullkastades lite, 4 timmar längre orkade jag inte. men lovar att jag befinner mej i sömnbrist koma! Har inte blivit mycket gjort, varit och badat med hundarna och så har vi fångat örskytt och skall snart åka ut och fiska lite.

Sedan i kväll skall vi ha en mys middag med gott vin och god mat.

Men nu skall jag ut och fortsätta låta kroppen bygga upp ett vitaminförsvar, jag hoppas att vinter blir motsvarande denna sommar :)

Ha en fin dag, bjuder på lit bilder.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar