onsdag 31 juli 2013

Halsfluss

Ja jag har en sådan smärta i halsen som jag aldrig upplevt! Var tvungen att använda mej av google, och med tanke på hur min hals ser ut så lider jag av "halsfluss Virus" och jag är glad över att jag bara har på högersida i halsen för fy bubblan vilken smärta! Min diet är kanske inte den bästa men glass är det enda jag får i mej och riktigt kall dryck...Glass är ju snällt mot halsen men döden för magen, men strunt samma, har absolut inte tid men sånt här nu. Blir så stressad av att inte vara piggelin, men jag har iallafall orkat städa inne i valprummet idag, hunnit duscha Akira och även Yes som lyckades rulla sig i färsk hästskit!!!

I övrigt så är det annars horisontalläge som gäller, i morgon måste jag vara pigg och alert. Har en massa som jag måste få gjort innan helgen!

Hoppas ni har en pigg dag! Bjuder självklart på ett par bilder av de vackraste 9 :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar