onsdag 3 juli 2013

Råda bot!

Så där ja nu fick jag råda bot på min skam :) Var en sväng till Kil igår i ett ärende men fick ett till, svängde inom mina föräldrar och där fickjag hjälpa till med data support. Blev även några timmars prat om ditt och datt, trevligt som bara de!

Och självklart visste ni alla att låten från igår var av The Moody Blues ett progressivt band från Birmingham England och bl.a soundtrack till Halloween II.
Och för er som inte visste nu vet ni ;)

I dag är en ny dag på AvalonianS och vi fortsätter med förberedelserna inför Köla La'a, ni som är lite nyfikna kan gå in på gruppen Open Art på facebook.

Idag bjuder jag på en annan låt av ett amerikanskt band "Aesthetic perfection" lite electro rockigt. Någon gång skall jag här på bloggen beskriva det genren som i mina öron inte är musik (dansband) jag kommer att bjuda på en total sågning av denna mycket utbredda musiksjuka!

Men nu över till en 40 år yngre grupp än gårdagens!

Ha en förtjusande dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar