tisdag 2 juli 2013

Skäms!

Usch fy och skäms!!!
Jag har lite för mycket som spinner runt i skallen tror jag.

Men det är som de säger bättre sent än aldrig...

Grattis i efterskott kära pappa :) Nu firade vi lite i lördags men du fyllde ju faktisk i söndags! 

Idag gick jag upp och väckte tuppen med risk för att inte hinna med allt jag skall ordna innan fredag.
Känner att stressen sakta kommer smygande, men men jag är någorlunda i fas. Har bara ex antal grejer som skall färdigställas. Sedan styr jag kosa med AvalonianS produkter till Köla La'a. Idag har jag kopierat och producerat en massa olika typer av fiffiga formulär mm. Fick även användning för min lamineringsmaskin jag köpte för flera år sedan för att det kan vara bra och ha!

Nej nu skall jag ta och förflytta mej till kreativa hörnan!

Ha en fin dag, bjuder idag på en låt som hamnat i glömskan men är väldigt bra. Är det någon som kommer ihåg i vilken film denna spelades? Ni får svar i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar