måndag 8 juli 2013

En dag i taget

Ja lite så har det varit nu sedan min förödande operation! Något som skulle vara så effektivt blev helt åt skogen fel, men det som inte tar ihjäl en stärker. Eller tar lite längre tid innan styrkan kommer!
I går tog jag premiär turen runt byn, Eya tyckte nog att det gick väldigt sakta. Men vi tog oss haltande runt men det gick. Idag skall jag träffa sjukgymnast och förhoppningsvis få mer träningstips på hur jag snabbt kan bli bättre. Är ju bara en månad kvar innan höstens alla äventyr börjar.
Här hemma i kaoset fortsätter vi med eländet, nu är muren klar och idag skall plattan gjutas. Sedan är det "bara" resten kvar.
Bara vi får utsidan klar då kan vi alltid plocka lite invändigt pö om pö.

Skall ta en tur runt snart igen, denna gång skall jag inte glömma kolla tid :) Mest kul för min egen del att se de små förbättringarna under min rehabilitering.

Ha nu en underbar dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar