fredag 19 juli 2013

Träning och åter träning

Skall inte klaga är väldigt skönt att vara ute och träna, men jag tillhör ju också kategorin lite ivrig. Vill helst se resultat innan jag ens börjat, men har insett att mitt fördömda högerben kommer ta tid. Knät vill inte riktigt vara med på noterna vad det gäller böjning och sträck, nu kan ju jag som sagt vara lite ivrig medans det tar lite längre tid innan jag jobbat mej igenom diverse ärrbildningar som blivit pga av min oförutsedda skada!

Igår var jag ute på 2 x 3 km och sista turen fick jag en tid jag är rätt nöjd med. Pressade mej ganska ordentligt "som går nu" och det känner jag av i dag, är mitt vänstra ben som tar mest belastning. Idag skall jag ta med min goa vän ut på drygt 6 km, hon har bestämt sig att komma i form också :) Vilket är kul! Yes skall få följa med och dra kättingen tänkte jag, bäst att passa på innan solen blir för het.

Hoppas ni nu får en fin dag, i morgon skall jag vara stationerad i Köla ladan hela dagen så har ni inget för er kom gärna förbi!

Du kanske hittar något du behöver :) eller naturligtvis din hund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar