torsdag 6 februari 2014

Helg!

Ja nu är det helg! Efter två sköna jobb dagar tar jag nu helgen.
Men ingen sovmorgon i morgon inte skall lämna in bilen för byte av frontrutan. Tänk snart kommer jag se omvärlden :)

I morgon börjar OS, en del skriker bojkotta... Men ikke jag kommer se det jag tycker är kul vilket är skidor, kanske lite konståkning och vem vet vad mer som faller in :)

Nästa vecka skall jag vara ekonom igen! Är faktiskt rätt skönt att kunna växla mellan olika roller, kommer även få med hem lite mer syjobb också. Det är superkul och jag hoppas att uppfinningen kommer göra succé, då har jag en säkrad inkomst!

Men vad framtiden inbringar vet vi väldigt lite om just nu, men hoppas och drömma kostar inte mycket.

Nu skall jag faktiskt lägga upp mina slitna ben och slappa lite.

Ha en underbar torsdag, bjuder på lite bilder av våra fina fasaner som fått in lite mys i voljären!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar