tisdag 18 februari 2014

Tiden står aldrig stilla!

Hur mycket jag än önskar att dygnet hade några fler timmar, men inte då. Efter att våra stug-gäster åkte hemmåt på söndag, åkte vi själva och besökte en bekant som har super fina valpar. JE drog vidare efter en stund mot Enköping, jag stannade kvar ytterligare ett par timmar. Vi hade en mycket trevlig kväll med härligt prat och framförallt mysigt valpmys.




Dessa skönheter är nu 3 veckor och det är inte utan man smälter :)

I går tog jag tag i månadens sy uppdrag, 12 st cirklar i 3 olika storlekar. Och nu är det klart och jag kan ägna mej åt att jobba som USK: a i två dagar.


Har även hunnit ägna mej åt mina egna hundar också, vi har tagit härliga turer jag och tjejerna.
I går kväll när vi var ute på vår lilla tur, fick flickorna fina komplimanger. Det ser så läckert ut när ni kommer och går för hundarna följer så fint. Ja vad säger man då? Tack och att träning ger resultat :)
Eya som ni ser har ju drottningsstatus så hon behöver inget koppel ;)



Nu hoppas jag att ni får en fin dag, själv skall jag snart pysa iväg och jobba en kvällspass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar