söndag 23 februari 2014

Instruktörsträff!

Har under helgen varit på Jägaretorpet, Jägarförbundet Värmland/Örebros jaktstuga. Där har vi fått en massa bra information, ätit gott och utbytt kunskap. Mycket trevligt!

Men jag blir så sur på mej själv, har denna veckan sovit riktigt illa. Och glömmer att packa ner mina migrän tabletter, det slutar oftast inte bra! Gjorde inte det heller, gårdagen är en tjock dimma. Resan hem var en mardröm. Fick stanna flera gånger hade även tur med att jag hade en påse i bilen, man kan ju inte stanna vart som helst! Väl hemma och äntligen en tablett...Piggade på mej lite under kvällen, men som det är har jag nog kommit in i ett skov. Men nu är jag hemma och har mina tabletter!

Dagen idag kommer gå i hemma tecken, då jag har lite tvätt och dylikt att ta tag i, i morgon går färden ner till Lidköping igen.

I morgon kommer mina tankar vara hos en person som står mej mycket nära, vet att det kommer att gå bra! Kram <3 p="">
Ha nu en fin dag i vinterregn vädret!
Bjuder på en fantastiskt låt av Lana Del Rye, som samtidigt som hon 18 åring studerade metafysik uppträdde på olika klubbar i New York. Denna låt kommer från hennes första långspårs album!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar