söndag 21 april 2013

Årets första!

Som lag lovade igår skulle jag återkomma med lite bilder, och självklart håller jag det jag lovar.
Idag har vi förövrigt snickrat lite mer i vårt boende, sakta men säkert händer det lite har även beställt sköna madrasser. Kan det vara så att jag ligger ett par steg före.
Det tar sig!
Har även tagit årets första träningstur på cykel, inte med hund utan det är fortfarande jag själv som skall tränas...Och fy och usch vilken dålig form jag är i :( Mjölksyra efter efter 100 m, men jag stönade mej igenom 1,2 mil drygt och är jäkligt nöjd!

Men för att återkoppla till gårdagen bjuder på lite bilder.

A.Dennis ny frisserad

Lite fågel mys

Dennis som ställer upp sig

Delta som isolerat en duva 
Donna sekunderar
Ja vi har mycket trevligt på våra träffar, denna gång fick vi också hälsat på Björnars två fina barn. Brukar ju säga att Familjen utökas för varje kull och det stämmer. Familjen AvalonianS växer och vi får fler och fler underbara familjemedlemmar som förgyller våra dagar :)


Ha nu en underbar söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar