måndag 8 april 2013

Erbjudande

Innan vi åkte till Danmark valde jag att sy upp ett litet smidigt markeringshalsband. I Danmark är inte västar tillåtna om man inte har en speciell anledning till att ha ex. nedsatt syn. Men man kan ha ett smidig halsband på.
Och dessa var mycket synliga och vi var väldigt nöjda över att de fungerade så bra.

Så därför tänkte jag att ni som nu beställer halsband och koppel får ett i valfri färg med på köpet pris fr. 90:-
halsband finns i 4 olika neonfärger med svart foder eller röd, turkos, grön eller rosa med 7 olika foder kopplen finns även de i de 8 varianterna.

Exempel med neongrönt halsband och koppel.

De fina markeingsbanden, med en resår del som säkerhet.
Mina produkter är funktion, färg och form för de som vill synas! Och eftersom det är jag som producerar är det även jag som står för eventuella fel som ibland kan bli. Vi vill ha nöjda kunder inte flest kunder, för vi vet att är du nöjd kommer du tillbaka till oss.

Ha nu en riktigt fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar