onsdag 10 april 2013

Nu blir det lite musik!

Tiden har inte riktigt räckt till för att jag skall kunna bjuda på lite musik och dela med av mina musiktips. Men nu bara måste jag...
Om 22 dagar släpps en skiva som jag väntat på, och den låten jag skall bjuda på är faktiskt skickad "up in the air" på riktigt. Videon är filmad av NASA från en rymdstation. Och vilken låt och vilken artist handlar det om? Jo 30 seconds to mars, som förövrigt kommer ha en spelning på Gröna Lund i Juni.
Har inte ännu lyssnat på hela skivan men om det fortsätter likt denna blir jag inte besviken. Men de har inte gjort mej besviken tidigare.

Lite kuriosa Jared Leto sångare och gitarrist, har också spelat i en mängd olika filmer, som "Stulna år, American Psycho, Requiem for a Dream,  Highway,  Panic Room,  Alexander,  Lord of War, Lonely Hearts, Chapter 27,  Mr. Nobody" mfl.


Han har även regisserat nästan alla musikvideorna till sitt band själv. Det gör han under namnet Bartholomew Cubbins. Och Två gånger, 1996 och 1997, har Jared Leto blivit utsedd till en av världens 50 vackraste människor av tidningen People Magazine. Hans bror Shannon Leto är bandets trummis. Nog med kuriosa!


Ha en bra dag och lyssna och njut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar