lördag 20 april 2013

En härlig kurs dag

Ja nu sitter jag och myser lite och samlar intrycken efter dagens kurs. Och jag skall säga att dessa hundar och ägare kommer få ha så mycket nöje med sina hundar. Och att vi få vara delaktiga i denna resan är ju bara så spännande.

Jag kommer bjuda på lite bilder längre fram :) kanske även en liten filmsnutt vem vet när Bay production sätter igång!

Fick även idag ett otroligt fint mail på AvalonianS sida på fb. Lovar att det högg till i hjärtegropen, och jag blev lite tjock i halsen.

Min enda koppling tillbaka till min älskade Náttrun är hennes som Náttdreki, han flyttade som åring ner till Skåne och jag fick reda på att han blev såld till Tyskland. Tjejen som köpte honom hörde av sig och bifogade lite bilder på min lilla drake. Náttdreki = Nattdrake. Hon berättade att hon är så nöjd med honom och han fungerar super bra tillsammans med deras övriga hästar. Känns nästan som om det nu vore kul att ta en resa ner till sydvästra Tyskland :)

Nej nu skall jag ta en liten träningstur, ha en underbar lördag.
Bjuder på två bilder jag fått från Tyskland...

Náttdreki från Nole F: 2007

Ett mycket vakert exemplar av islandshäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar