söndag 9 juni 2013

Lite mer

om boendet!
Som jag skrev igår kommer vi antagligen överraska lite. Inte klara men det dröjer inte länge nu.

När man kommer in är det ett förmak, ena halvan har vi nu gjort om till en inne utedass!
Har länge klurat på en miljövänlig lösning som inte ställer till allt för mycket arbete för vår del, har äntligen hittat det som kommer fungera för AvalonianS.
Och om ni är nyfikna och vill veta mer om denna genialiska produkt gå då in på skogstoan!!
Och för er som tror att det kommer lukta illa, så gör det inte det. Denna är utvecklad för att användas i lägenhetshus där det görs hel renoveringar. Mycket smart lösning för en nödvändighet.
Nu är inte allt klart där inne, men snart  :)
Dörren till toan

En liten förhands titt!
Har även fixat med lite annat pyssel idag, har lite idéer som jag skall försöka få ner till något fysiskt.
Sliter lite men kroppen just nu också, äter ju medicin för mina leder. Eftersom jag skall opereras får jag inte äta antiinflammatorisk medicin. Och fy och usch vilken påminnelse om smärta och värk jag har nu...Om det bara vore mina knän! Nej då fotleder och handleder som jag normalt inte känner av de gör sig verkligen påminda om sin existens. Tänk vad ett piller 3 ggr om dagen kan göra :) hade tänkt ta en tur ut och gå i dag. Men jag spar mej lite eftersom jag har en hektisk vecka med student!

Sedan har det varit två stora klubb helger denna helg, vi gratulerar till de fina resultat som många fått! SGSK har nämligen haft årsmöte och utställning, apporttävling, MFK har haft sin klubbhelg med liknande agenda!

Ha nu en fin söndagskväll!

1 kommentar:

  1. Hei på dere!
    Så fint det har blitt ;o)
    Jammen, har dere vært flinke.

    Klem fra 2 og 4 bente

    SvaraRadera