lördag 8 juni 2013

Ser en ände!

Ja idag har jag varit och shoppat med sonen! Vi har väldigt roligt när vi är iväg, han var chaufför och jag satt bredvid och kacklade :)
Han har köpt skor, byxor och en tröja. Resten av dagen har jag tillägnat åt vårt boende.

Har laserat trappen upp och lagt fram och sänglinnen. Men istället för att jag skall förklara så kan ni se själva,  nu är inte bilderna riktigt rättvisa men ger ett hum om vad fint det faktiskt är. I morgon hoppas jag på att kunna överraska lite mer vad det gäller boendet!

Dubbelsäng övervåning

Enkelsäng övervåning

Rymligt och gott om plats

Nerdervåning med sovdel med familjesäng och stor bur för hundar

Mathörnan med ett fint ljusinsläpp!

Lilla köket, kyl, micro, vattenkokare osv.

Välkommen till oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar