torsdag 13 juni 2013

Sjung om studentens...

För nu har han tagit studeenten FY F*N va han är bra!

Ja ljuvliga toner som vi lyssnat på mellan skurarna! Vid 1700 tiden stormade 3 orna ut med glada rop och  dränktes med blommor i mängder! Efter lite rund körning på stan i traktorkärra, var det hem och fira med släkten! Sedan for han in i duschen för att att fara iväg på festligheter men kompisarna.


Har nog slunkit in nån Jäger och skumpa!

 Sedan fick jag ett sms från vänner i Göteborg som skickade bilder från ett annonsblad!
Hade själv inte kollat min brevlåda, men visst låg den där!
Nu kommer jag somna med ett leende på läpparna och drömma mej tillbaka till den roliga dagen för ca ett år sedan :)

Men nu är snart kvällen över för min del, blir en lång dag i morgon! Och jag lite nervös är jag allt... Gruvar mej till det totalt vrickade ordbajsandet som jag lär vräka ur mej under uppvaket! Nåja det bjuder jag på ;)

Ha en god natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar