onsdag 12 juni 2013

Morgonstånd!

Ja visst ser det härligt ut :)

Yes och Buffy
Yes
I går gjorde jag något som jag gör om jag är sjuk! Klockan 20,30 låg jag i min säng och jag vaknade klockan 06,30. Och vet ni vad jag känner mej utvilad :D
Idag börjar förberedelserna inför den stundande studenten, tjuvstartade lite igår med att handla lite. Men idag  fortsätter jag med att handla, sonen börjar skolan vid 12 så jag passar på att göra det då. Sedan blir det lite uppfräschning av huset!

Men innan jag sätter igång vill jag visa en härlig bild! Av tre av mina svartingar! Här kan vi snacka om att dela, en varsin kudde och ett litet liggutrymme!
Fr.v Buffy, Yes och Eya! finns det hjärterum finns det stjärterum ;)

Ha nu en fin dag, bjuder självklart på en låt från TSTM senaste..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar