torsdag 6 juni 2013

Weeee!

Idag bär det iväg, vi skall åka ner och mysa med dottern jag och gubben :)
Inte ofta vi åker iväg båda!
Vi fortsätter att fixa o dona i boendet och det bli bra! Kommer att under löpet av helgen visa bilder. 
I övrigt så körde jag även 1,3 på tisdagen då med mycket dåligt resultat mina knän la av. Men nu vilade jag igår och de känns mycket bättre idag :D Vågar ju inte riskera att inte kunna gå på fredag då vi skall göra 
Ullared ;)

Idag firar vi svenskar även svenskaflaggans dag! 
Grattis till oss Svenskar

Har även ett annat projekt på G något som kommer vara min morot!

En för titt ;)
Hundarna är också i full träning jag fystränar dem, och själva tränar de sig på fåglar! Bra va?

Eya

Buffy
Ha nu en fin dag! Bjuder säkert på lite smått o gott från vår lilla mini resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar