fredag 14 juni 2013

Tänk vad trevlig det kan vara.

Ja att åka och operera sig kan blir så trevligt, har skrattat och skojat hela dagen. Och det jag gruvade mej för mest slapp jag..När ingreppet var klart och de rullade in mej på uppvaket, tog det 1 minut så var jag vaken, lite groggy men vaken och klar. Efter 10 minuter intog jag lite saft, efter ytterligare 10 min fick jag en smörgås ( är inte så glad i mjuka mackor) men denna var nog det godaste jag ätit på länge :)
Läkaren kom efter en stund och berättade vad som gjorts, de har plockat bort en broskbit som låg lös och skramlade. En ganska stor bit, och så har det slipat och putsat lite i leden. Kommer nog vara som en ny människa efter detta! Sedan fick jag träffa en super trevlig sjukgymnast som visade mej lite hur jag skall träna det två första veckorna, därefter skall jag gå hos sjukgymnast.
Mitt vänster knä kommer få samma behandling till hösten, lite synd att jag inte kunde fått tidigare men men.

Är så nöjd över bemötandet på Carlanderska och den underbara personal jag haft att gjort med under dagen! Lite synd att jag inte fick behålla den sexiga outfiten, denna hade gjort sig fint på någon trevlig festlighet, helt bar rygg med knytning i nacken, trosor o bh i ett, dock lite dålig stay up i de stickade stay upsen, och inte att förglömma de tjusiga vattentäta fotriktiga pumsen ;)

Åh sexy lady sjöng jag hela vägen till OP ;)
Men nu över till något som faktiskt är snyggt!
Idag klockan fem fick jag följa min son via telefon från studenternas balkortege. Väl hemma fick jag även ett par bilder.
Känner att jag behöver inte brodera ut texten mer, bilderna säger allt. 
Kan bara tillägga att jag är en stolt mamma!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar