tisdag 11 mars 2014

Italien here I come!

I morgon åker jag ner till Lidköping i vanlig ordning, lär få jobba järnet i morgon em/kväll. Men det får det vara värt. För på Torsdag morgon styr jag kosan mot Rom!
Har blivit medbjuden av företaget att följa med ner, och det kan jag inte motstå. Har en lista som jag hoppas kunna pricka av, ställen jag vill se och uppleva.
Ha också jobbat en del hemma så att jag inte har massor liggande när jag kommer hem. Det roligaste just nu är ju alla härliga halsband :) Men sedan blev reflexerna också poppis :) Lite koppel har det också blivit :) Kul när det rullar på.

Denna vecka kommer som sagt flyga iväg, skall erkänna att jag har lite svårt att koncentrera mej. Var väldigt länge sedan jag åkte iväg utrikes... Inte för att jag inte kunnat, men är lite bekväm och trivs bäst hemma. Men nu bär det iväg till en stad jag länge velat se. Har länge drömt om att besöka St. Peters kyrkan och se målningarna av Michelangelo, och självklart Colosseum mm.

Lovar att bjuda er på bilder från mitt äventyr.

Ha nu en underbar tisdag.
Bjuder självklart på hyllningslåt till Michelangelo ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar