fredag 7 mars 2014

Längtan!

Har en oerhörd längtan till hösten. Vi hade planerat att åka upp till stugan denna helgen, men pga jobb så rann det ut i sanden. Vissa saker kan man planera andra inte. Men satt här och tyckte lite synd om mej själv för att jag vakande här och inte där i morse, och då kom känslan över mej. Höstens dofter, färger och känslan av att knalla och gå över fjället men hundar som jagar och ripor som lättar. Den upplevelsen är obetalbar.

Men nu först är det lite andra årstider som skall klaras av. Och vi har också ett gigantiskt arbete framför oss vad det gäller röjning.

Fast det är en senare historia, nu skall jag ta en tur västerut och handla lite. Och sedan blir det att jobba, innan jag skall unna mej lite fredags mys. Och har jag tur kanske jag få jobba lite i morgon.

Ha nu en fin fredag, bjuder på lite framtida arbetsbilder...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar