fredag 11 februari 2011

Insnöad

Det kan man vara på olika sätt men just idag är det just insnöad jag är. Det vräker och yr så jag ser inte ens handen framför mej. Hugaligen vilket busväder!
De andra sättet är ju inskränkt eller bornerad, och tyvärr är detta mer vanligt än det vädret ställer till med just nu.

Att vi i våra personligheter kan vara mer eller mindre insnöade har jag en egen liten teori om. Sedan kan min teori höra till mina fördomar, men det har vid flera tillfällen visat sig att stämma. Min teori behåller jag för mej själv! Men ni som följer min blogg vet vad jag anser om vissa saker.

Jag själv kan vara väldigt insnöad på rätt och fel, ligger antagligen varm om hjärtat pga. att jag är en våg! Ibland blir inte allt rättvist och det har jag svårt att ta, då kan jag snöa in :)

Som tur är lever jag med en jungfru vilken balanserar upp mina vågskålar med sin integritet och pålitlighet :D
Ha inte en insnöad fredag, bjuder på ett citat av Sir Isaac Newton " Gör så gott du kan idag. I morgon kan du kanske göra det ännu bättre."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar