torsdag 10 februari 2011

Nu tar jag helg!

Gudars så skönt de ska bli, i morgon skall jag i väg på ett möte. Denna gång kommer jag ta med en modell så jag vet att alla mått stämmer, skall även få se ett nytt prov "spännade". Vi har i det närmaste snö kaos, har nu ca 40 cm nysnö. Nu säger jag tack det räcker, får gärna komma åter nästa vinter.
Har inte tränat igår eller idag, men under helgen skall latmasken fördrivas. Jag har satt upp ett späckat schema åt mej och åt hundarna. Jag lyckades förra helgen knäcka till min axel under en förflyttning på jobbet, och nu gör sig axeln påmind om att jag klantade till mej. Som tur är finns voltaren gel, tigerbalsam och andra trevliga små hjälpmedel mot klantighet. Men det är lätt hänt när man tror att man är hulken, vilket jag är men inte min axel ;)

Fast jag är en ganska snäll och harmlös hulk som alltmer sällan antar färgen grön...
Ha en harmlös torsdag, bjuder på ett citat av Arabiskt ordspråk " Smek hunden om du vill vara vän med hans herre."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar