onsdag 16 februari 2011

Tidigare liv

Endera var jag tusenkonstnär eller rörmokare :) Men mitt vatten är tillbaka i köket igen, kom lindrigt undan denna gång. Men nu är de åtgärder som kan göras för att förhindra detta gjorda. Är inte så trevligt att behöva gå in på toaletten för att hämta ett glas vatten, även om det är samma vatten men liksom fel miljö ;)
Tänkte upprepa mej från ett tidigare inlägg, men för er som är nya. Jag är medveten om att min stavning och meningsuppbyggnad kan ibland skena iväg. Ibland är det att jag kastar om tangenterna i all hast, men jag har även dysleksi vilket kan ställa till det ibland.

Mitt möte igår var väldigt trevligt :) är så förväntansfull att jag tror att jag spricker! Tänk att ibland hamnar man hos människor som verkligen kan förvandla ens tankar till något konkret. Mina idéer bubblar likt en skakad champagne! Och nu har någon dragit ur proppen och faktiskt ser mina idéer och är villig att hjälpa till att förverkliga dem. Om det ger något tillbaka vet jag inte, men en sak vet jag att om jag inte gör detta nu kommer jag att ångra mej.

Jag vill inte nämna mina änglar vid namn men jag tror det vet vilka de är, tusen tack för att ni lyssnat på mina knasigheter. Att ni tar av er tid att hjälpa till att försöka förverkliga en dröm.
Bjuder på ett av Martin Luther King's fina tal. Detta höll han dagen innan han dog "kuriosa"
Ha en besegrande dag!

I've been to the mountain top!

Well, I don't know what will happen now. We've got some difficult days ahead.
But it really doesn't matter with me now, because I've been to the mountaintop. And I don't mind. Like anybody, I would like to live a long life. Longevity has its place. But I'm not concerned about that now. I just want to do God's will. And He's allowed me to go up to the mountain.
And I've looked over and I've seen the Promised Land.
I may not get there with you, but I want you to know tonight that we as a people will get to the Promised Land. So I'm happy tonight. I'm not worried about anything, I'm not fearing any man.
Mine eyes have seen the glory of the coming of the Lord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar