söndag 27 februari 2011

Tragiskt!

Gick åt fanders igår, och det är mycket milt uttryckt...Akira fick ett så dåligt omdömme att jag tror att lille Yes skulle fått bättre :o

Fy F.. för hormontikar :( måste finnas något knep att tillgå för att undvika sånt! Alltså hon gick värre än en påse nötter. Jag är riktigt sur, för jag vet att hon kan så mycket mer. Finns det någon där ute som vet och har något tips på hur man kan få en tik att snap out of hormonpåslag? Jag tar tacksamt emot alla råd ni har. För detta är mer än katastrofalt!

Är riktigt upprörd och ledsen! Varför är det alltid något som skall strula? Nä nu skall jag ta och dra nått gamalt över mej och sura en liten stund...

Ha en gladare söndag, bjuder på ett citat från PS 126:5 " Den som sår med tårar skall skörda med jubel."




4 kommentarer:

  1. Be vet. om att få utskrivet droppar mot skendräktighet, resultatet ser du snabbt.Sedan kan det bara bli bättre :-)

    SvaraRadera
  2. Finns det olika preparat, har galastop "tror det heter så" men det skall ges när juvren svullnar...Blir inte klok på detta..tråkigt är det iaf.

    SvaraRadera
  3. Min vet säger att man ska ge direkt efter löp för att slippa skendräktigheten...... Har inte behövt använda det på många år men det fungerade utmärkt när jag behövde det... Kram

    SvaraRadera
  4. Då skall jag ta och börja ge det omgående :) Tusen tack för tips!
    kram

    SvaraRadera