tisdag 1 februari 2011

Luften är tät

Av goda lukter, här hemma har Akira och Eya löp grannens schäfer har också löp. Spelar ingen roll vart Max än befinner sig så luktar det sååå gott.
Men jag har sagt det förr och jag kommer nog alltid skryta över Max när det gäller löptikar, han piper inte, han bryr sig inte om andra hanhundar, han blir inte vaktig.
Under helgen hade vi besök av goda vänner och de hade med sin gordon hane, totalt var det 6 hundar i huset. Inte ett gruff eller gnäll eller pip från någon, om någon utifrån kommit in skulle de nog aldrig trott att vi hade 6 hundar i huset.
Idag är det också första dagen på en ny månad, det blir ljusare och ljusare för varje dag. Och jag känner på mej att det kommer bli en fin vår, och jag hoppas att positiva saker sker för oss och för våra vänner. Jag önskar alla som vi bryr oss om och som bryr sig om oss glädje, värme och massor av framgång och skoj :)
Ha en framgångsrik tisdag, bjuder på en visdom " Let bygones be bygones"

Och en bild av Alexander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar