måndag 28 februari 2011

Välkommen tillbaka :)

Haha...
Börjar bli lite orolig, en kollega till mej fick för två veckor sedan väldigt ont i sin axel och har sedan dess varit sjuk. (inget allvarligt en envis flunsa)
Idag har jag haft väldigt ont i min axel och känner mej lite krasslig, jag hoppas att jag inte har eller kommer få samma som henne. Tar så mycket kraft att vara sjuk, och det tar så lång tid att bli 100% igen. Är lite på G nu, sedan har jag märkt att ett problem som jag har opererat på ena handen börja spöka i min andra hand. Så jag får nog ta och ringa min sjukvårtdsförsäkring, men när?!? Nu vill jag inte opereras, och under sommaren har vi slåttana hösten ja då vill jag kunna jaga. Sicket dilemma ;)

Måste också skryta lite över vår undervalp Yes, han sköter sig bra får återkomma med lite nya bilder. Sonen har varit ute och fotat medan jag varit på jobbet :) Och som ni vet är han lite bättre bakom kameran än mej :D

Ha en bra måndag, bjuder på ett citat av Mogens Vemmer " Den bästa underhållningen är en beskrivning av verkligheten i fiktiv form."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar