tisdag 8 februari 2011

Andlös!

Under kvällen och natten har det kommit dryga 20 dm nysnö, just nu skiner solen stor och varm och himmeln är klarblå. Ett riktigt aprilväder! Man blir bara så lycklig av att vara ledig en sådan här dag. Igår hämtade jag ut mina nya skidkängor, kan bara säga wow. Finns det ord som kan beskriva känslan när en fot hamnar i himmeln?!? Nu kommer jag antagligen kunna ha kängorna på utan att fötterna domnar bort efter ett par minuter, idag skall de få bekänna färg. Jag skall strax göra mej klar för att ta en tur ut i nysnön, tänkte ta med Buffy hon kan få springa lös i snön. Bra träning! Sedan skall jag nog ta en skoter tur med Akira, Eya skall få dra lite kätting idag igen.

Max anstränger sig sig själv genom att leta upp olika tillhyggen att sätta på, gubben hade en arbetsjacka liggande ute på farstun som fick sig en rejäl omgång av Max. Hmm undrar om det finns något fint "fil" eller "ist"namn för sådande beteende?!? Annars går det säkert att mynta ett uttryck som klädofil, eller jackaist:)
Det flesta har hört om uppblåsbara B, nu finns även Lady.

Ha en uppblåst tisdag, bjuder på ett citat av Nicolai Hartmann " Instinkt är en avsiktlig handling under vilken vi inte har någon klar uppfattning om avsikten." och en bild av Lady ;)

2 kommentarer:

  1. Haha, vilka härliga bilder du hittat ....
    Vilken ras blir resultatet av detta ??
    Kram

    SvaraRadera
  2. Antagligen den ultimata! Fits all ;)

    SvaraRadera