tisdag 20 december 2011

20:de december

Tiden bara rusar iväg, om fyra dagar är det julafton. Och bara 11 dagar kvar tills vi inleder ett nytt år, som förhoppningsvis innehåller nya utmaningar och glädjeämnen. Jag har även en del planer som jag kommer att försöka vidareutveckla under året som kommer, samt att jag även kommer att aktivt börja söka efter ett jobb som sliter lite mindre på kroppen. Är inte så kul när man får skador pga av jobbet, det sätter tyvärr käppar i hjulet för det som är livskvalitet. Med andra ord det jag jobbar för att kunna unna mej gör även så att min kropp inte orkar unna sig, inte bra!
Det är det som är så spännande när vi nu står på tröskeln in till ett nytt oskrivet kapitel, men så länge som vi fyller varje sida med jämn dos av glädje och sorg då har vi nog rätt balans i livets stora bok. Jag är ju en hopplös känslomänniska som alltid har förväntningar inför det okända, ibland blir man besviken, ledsen men det jag minns bäst är ju när jag upplever den totala glädje över något helt oförväntat.
Ha nu en glad dag, bjuder på en julelåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar