måndag 26 december 2011

Ho Dagmar!

Var en bitter kvinna! För hon ställde till med både det ena och andra under kvällen/natten, hon blåste och förde väsen. Måste säga att jag tycker nog hon var värre än Tant Berit!
Vi hade förövrigt en mycket trevlig dag/kväll hos mina föräldrar igår, vi bjöds på god mat och en härlig dessert som motsvarar 1,5 timma på löpbandet ;) Tur att det bara är jul en gång i året! Idag skall jag börja trimma lite hund, och jag är lite sur på mej själv över att jag har varit så dålig på att hålla efter....För nu för jag sota för det, Eya ser ut som en afgan med halva skogen inneboende i pälsen. Är övertygad om att det växer kottar i hennes öron, och hon har nog en ung tallskog i svansen, och fin fina blåbärs och ljungplantor under magen. Så det är bara att hämta in röjsågen och börja gallringen :)
Ha en fin dag, bjuder på en go låt! och självklart en bild av delar av "flocken"



2 kommentarer: